مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 14:362023-01-30سياسي

فجر44| بهره برداری از 421 پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر امروز در نشست خبری با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: خیر و برکت خون شهدا برای کشور عزت، احترام و استقلال آورده است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر نوع دشمنی دشمنان متفاوت، گسترده و عمیق تر بوده است، افزود: یکی از عوامل اصلی دشمنی آنان که هرسال هم بیشتر می شود،  عمقی است که راهبرد انقلاب در دنیای اسلام، منطقه و نظام بین الملل کسب می کند و این امر باعث ترس و وحشت استکبار شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه فتنه اخیر از نوع فتنه های تغییرات نرم بود که مبتنی بر جنگ ترکیبی است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تمام توان به دنبال این است که با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی، سیاه نمایی و نا امیدی را در جامعه گسترش دهد.

سردار مسلمی به شعار ایران استوار، 44 سال افتخار که برای دهه فجر امسال انتخاب شده است، اشاره کرد و افزود: این شعار با هدف بزرگداشت 44 سال پیروزی انقلاب و دستاوردهایی که به برکت حضور مردم در این سال ها بدست آمده انتخاب شده است.

وی افزود: امروز آنچه که نظام به آن اعتقاد دارد حضور مردم در پای این انقلاب بوده و رویکردهای برنامه های دهه فجر نیز جهاد تبیین، امید آفرینی و نشاط اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| بهره برداری از 421 پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مازندران

فجر44| بهره برداری از 421 پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مازندران